1:A FEBRUARI

Den första månaden har inte alls gått som jag önskat! Har fått ta emot så mycket skit från mig själv och lagt mig ner på marken. Allt nytt, allt gammalt har fått mig att halka av banan totalt. Jag hoppas att den känsla som finns i min kropp idag ska kunna stoppa mig från att göra det jag gör mot mig själv. Det är en mer förlåtande sida, en mildare, en som vill vara vuxen och vara en förebild.
Jag har totalt bloggförbud, inte att blogg själv alltså, och inte att sluta inspireras av er andra hälsobloggare, utan ett förbud att titta runt på bloggar som får mig att må dåligt, titta på serier/tvprogram som har sådana fruktansvärd ideal och värderingar. Har senaste månaden dragits in i något som jag är så fruktansvärt mycket emot! Gick här om dagen och blev riktigt rasande när jag tänkte på alla flickor runt om i världen som måste leva en sådan ungdom som jag gjort! Pga av helt idiotiska bloggare och andra kända personligheter. Jag önskar att jag kunde hjälpa dom, att min ungdom inte var till spillo, att jag kan använda det jag varit med om och försöka få världen på bättre tankar.
Jag vill vara en sådan tjej som står emot, som är nöjd med dig själv, som är starkare än idealen.

Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

Fin blogg du har!

2011-02-03 @ 00:02:57
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men gud vad glad jag blev! Tack så himla mycket fina du!

2011-02-03 @ 22:06:38
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0