KÄR I EN STAD

Hemma från London! Har haft det superbra och verkligen försökt njuta. Visst har det varit jobbigt också när man alltid måste vara den tjockaste och fulaste men försökt att inte allt tänka på sånt! Utan haft kul med mina vänner. Handlade lite saker också, ville inte köpa för mycket kläder då jag hoppas på att gå ner ett par kilon.

Men blev en klänning som till och med nu var för stor så den ska sys in, helt fantastisk cremefärgad seccond hand för bara 15 pund, en blus från topshop som kommer va svinsnygg när man är brun och röda läppar och naglar! Det blev också en bikini som jag ska se mycket bättre ut i, nu är den väldigt tight, men tänkte ta mina bilder i den så ser vi skilladen där igenom!

Har kollat på internet och blir helt ledsen när jag ser alla fina kläder primark får in under våren som jag missar!!! checka in det här bah:



Kommentarer
Postat av: Paula

Hehe nu kan jag vara nöjd över att jag åker till London i maj!

2011-02-01 @ 22:11:35
URL: http://livehealthier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0