NO CAMERA

Anledningen till att det inte blivit några bilder senaste tiden är att jag inte har någon kamera. Den är inne på lagning men hoppas den kommer tillbaka snart. Ska prova och ta med webbkameran den här veckan, kommer bli kass kvalité men men! Annars då? Prov imorgon och jag är helt lost! När man sitter och räknar liknande tal ett tag så går det super, men sen när man ska kunna allt, då är jag helt ute och cyklar! Ingen aning om när jag ska göra vad, när jag ska räkna derivatan, när jag ska räkna andraderivatan, när jag ska räkna ut tangentens funktion eller maxi/minimipunkt blablabla, man blir helt förkrossad...

Skulle åkt och gymmat nu i förmiddags också men såklart är mitt blodsocker åt helvete så kan inte göra ett piss... blir så trött Inte på så bra humör idag, stressad som fan. Börjar bli lite stressad över allt jag ska hinna göra innan resan ocskå! <br><br>Vågen går jättejättesakta nedåt, kommer aldrig komma ner till det jag ville. känns hemskt tråkigt. MEN har inte hetsätit på 8 dagar nu, det är bra iallafall! Ska försöka komma iväg till gymmet ikväll istället, eller ut på en lång lång promenad idag  

Nu vill jag bara lägga mig och kolla på film, matten går ändå åt skogen Ledsen över detta deppiga inlägg, men känner mig helt knäckt.




Har börjat kolla runt på tatueringar, vill göra en under resan och älskar den här, både motivet och placeringen

Kommentarer
Postat av: sofie

Bloppis på min blogg! Kicka in och se om Du hittar något :)



http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html



Massa kramar!

2011-02-13 @ 10:57:50
URL: http://sofieskogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0