BAD GIRL

Hemskt dåligt uppdatering men får skylla på några löjligt jobbiga dagar och ingen tillgång till datorn! Nu är jag uppe på banan igen iallfall! Det som är viktigast! Hade inte tillgång att fotografera mig själv i fredags men vikten hamnade iallfall på 71.7 kg. Bara 1 hg minus sen förra veckan men inte så konstigt med tanke på hur mycket jag åt under måndagen och tisdagen... hamnade i något slags koma innan skolan började nu i onsdags och ville inte göra ett piss. Nu har jag så fruktansvärt mycket att göra att jag inte hinner hetsäta!
I torsdags var jag hos min psykolog. Vi pratade mycket om vägskälet jag står i nu, står och stampar på samma plats hela tiden. En sida av mig vill ingen hellre än att bli frisk från hetsätnignen medan en annan del vill inget hellre än att gå ner i vikt fort! Vi pratade om min räddsla för att resan inte kommer bli kul om jag inte går ner mina kilo. Jag vill ju faktiskt inte åka dit för att bara tänka på min vikt, och ta massa kort. Jag vill åka dit och uppleva, se saker, och genom att bli frisk från hetsätningen så tas mitt fokus förhoppningsvis ifrån min viktnojja.. svår det där. Hoppet är ju det sista som sviker en, så jag hoppas ju att denna gång, denna nystart ska vara den som fungerar, den här gången kommer jag klara att gå ner i vikt.
Ska bli bättre på att uppdatera!!! Men nu måste jag faktiskt plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0