MITT LIV FRÅN BOTTEN

Är så fruktansvärt nere i min hetsätning nu, tisdags kväll, onsdagskväll och hela heeela torsdagen... Känns så fruktansvärt nu! Mår jättejättedåligt, idag skulle jag ju tagit nya bilder och mått, men det går inte. Mår så dåligt i både huvudet och i kroppen just nu! Försöker göra dagen till det bästa, men det är två saker som ständigt drar mig nedåt..

Nästa vecka åker jag tillbaka till London för att hälsa på alla gamla kompisar. Just nu känns det oerhört jobbigt att åka tillbaka dit där jag bodde förra året, där jag mådde bättre än någonsin, blev smal, träffade en kille. Nu ska jag tillbaka dit, tjockare än någonsin.. träffa alla smala kompisar. Ska verkligen försöka att bli inspirerad istället, ta med mig energin man får där borta hem!! Inte låta mig dränkas i tankar på hur bra jag var då och hur dålig jag är nu...

En annan sak som ger mig panik just nu, fick reda på det imorse och det gör mig så rädd. Pojken jag träffade i London, flyttar hit om en månad. Från Norrland till Stockholm. Känns helt fruktansvärt att behöva stöta på honom när man ser ut såhär.. Nää, upp med hakan! Ska njuta av semestern, hämta energi och inspiration! Nu ska jag plugga! Sen måste jag ta mig ut! Men måste nog vänta någpn timme, min kropp är fortfarande i sockerkoma..
Bodde i West kensington under en period
Åker ni till London så besök för guds skull butiken COS, ett dansk klädmärke med det finaste kläderna ever!! Så glad att de öppnar I stockholm under våren!!! de va på tiden

Kommentarer
Postat av: victoria

hej :) råkade bara snubbla in här genom att jag såg din kommentar på bloggen "live healthier" & blev nyfiken, fin blogg du har & kul att få läsa om din resa fram till resan ;) i alla fall hjälper jag gärna till om du behöver tips om träning/kost eller bara någon att "prata" med. jag är inget proffs, men håller på att utbilda mig & är väldigt intresserad av träning & hälsa :D lycka till, ha det så bra :)

2011-01-21 @ 13:43:10
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se
Postat av: Charlotte

Jag vet inte hur jag ska säga det här. Men du, försök att släppa ditt förakt till hur din kropp ser ut just nu. För det, föraktet, är nämligen ingenting, det är bara tankar inne i ditt huvud! Folk runt omkring dig definerar dig inte på grund av din vikt, utan hur du är som person.



Du är inte en ovärdig person, bara för att du gått upp i vikt. Du är precis lika unik och speciell för det! Självklart ska du jobba på att må bättre och sluta hetsäta, kanske inte för att bli smal, utan för att just må bättre. Det är det som är viktigast. Innerst inne tror ajg att du vet det. Att det är viktigare att vara frisk och må bra, än att vara smal. Men du måste komma ihåg detta.



När du väl kommit ifrån hetsätandet, då kan du ju självklart också försöka komma i form. Men försök att komma ihåg vad som betyder mest i livet!



Tusen kramar!

2011-01-21 @ 15:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0