MORGONSTUND UTAN GULD I MUN

Nu sitter jag här och är bitter! Önskar att jag inte hade diabetes, då hade jag kunnat träna och äta precis helt perfekt! Men nu te.x när mina värden inte stämmer så kan jag inte träna... hade planerat en lång promenad nu på morgonen innan jag måste iväg men det går inte då mitt blodsocker inte ligger ok. Och igår var jag tvungen att äta mer än vad jag ville då jag hade lågt blodsocker... blääää

Men de ska inte få förstöra!! Måste klura ut en lösning på detta. Någon därute som också är diabetiker som har eller haft samma problem som jag?; efter frukosten hamnar mitt blodsocker skyhögt trors att jag tar mycket inslulin, och efter ett par timmar så sjunker det jättesnabbt och jag hamnar lågt istället. Ska prova att äta en mindre kolhydratrik frukost.... förslag? :)


Jag ber till alla forskare där ute, snälla kom på något nu så jag kan få bli frisk!!!

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag vet att många med diabetes äter LCHF och att det fungerar jättebra för dem, vissa har till och med kunnat sluta ta sitt insulin :)

2011-01-08 @ 10:39:52
URL: http://livehealthier.blogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

hihihi vad gullig du är! DET ÄR BARA ATT KÄMPA BRUDEN!! du fixar detta. kram ;D

2011-01-09 @ 23:59:01
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0