TACK

När jag läst andras bloggar och de tackar sina läsare, att dem betyder så mycket har jag ibland höjt på ögonbrynet. Hur skulle ett par okända människor kunna göra en på bättre humör? MEN nu vet jag. Har fått ett par riktigt fina kommentarer och det gör mig så oerhört tacksam! Att det finns folk här ute som förstår hur jag har det, den ständiga kampen som man är alldeles ensam i. Tack Charlotte!

Så imorgon åker jag iväg till London. Just nu känns allting fruktansvärt kul! Och den känslan ska jag försöka behålla. Har haft ett par riktigt jobbiga dagar nu senaste veckan. Tror det beror på att jag står i ett vägskäl nu och velar. Ena vägen mot att bli frisk och andra att fortsätta med banting och hetsätning om vart annat!


Vill ju bli frisk, inget snack om saken. Så försöker svänga in på den vägen, stå över all ångest som kommer forsande över mig när jag försöker lämna mina gamla vanor. Att tvinga sig själv att tycka det är okej att äta smör och ost på mackan, att trycka bort ångesten som också gör att jag börjar hetsäta. Har varit mycket sådana känslor nu.


Dom där riktigt jobbiga känslorna när jag känner mig som en förlorare som ätit för mycket men ska försöka se det som en vinst. Att jag ätit normalt. Att tre mackor är okej. Det tär på en självförtroende att i flera dagar känna att man gör fel fel fel. Men jag vet ju att det krävs för att allt ska bli rätt!





Kommentarer
Postat av: Paula

Jag tror att din weekend i London kommer bli helt fantastisk. Hälsa staden från mig! Och glöm inte bort att ta en sväng in på Nike Town :)

2011-01-25 @ 13:24:32
URL: http://livehealthier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0