TRÄNINGSVÄ Ä Ä Ä RK

Igår höll det på att gå illa. Blev en lång och pulsande promenad på dagen och hade sedan planerat att gymma senare på kvällen, då, påminde mamma mig om att friskis inte har samma öppettider eftersom det var trettondagen.. usch va ledsen jag blev, hade sett fram emot att gymma. Men då! Då kom jag på att jag har en tränings-dvd liggandes hemma. Fram med den och körde en timme, en av de jobbigaste passen jag kört! Köp den:



Träna på 17 minuter innehåller 3 pass, man kan själv välja vilka /hur många man vill göra men jag brukar köra alla, "hela kroppen", "mage och rygg" samt "ben och rumpa". Fick den här dvd:n för ett par år sedan efter att ha varit på hennes provpass då hon testade passet inann hon spelade in videon! grym tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0