UPP OCH HOPPA IGEN

Ny vecka och nya tag. Jag är nöjd med förra veckan då jag nästan klarade mig utan hets. Dock blev det lite struligt i söndags, var bakfull , trött och uttråkad så satt hemma och käkade massa mackor. Men i vanliga fall skulle jag fortstatt hela kvällen, köpt godis och struntat i allt. Nu stannade jag upp, åkte in till stan och träffade en kompis och när jag kom hem så var hetssuget borta! Självklart känns det tråkigt när magen är uppsvälld igen men ingen idé att tänka över de just nu!

Idag börjar också en ny del av mitt liv. Börjar läsa matamatik C på intensivkurs innan jag åker iväg på resan. Känns både bra men väldigt stressande också. Måste få ihop mer pengar till reskassan men har ju inte kvar mitt heltidsjobb. Ska också hinna med att göra arbetsprover till några skolor inför hösten. Planering och rutiner ska bli A och O.

Samtidigt känner jag att jag är i ett rätt risigt ställe psykiskt så att köra på matten och ta de extratimmarna på jobbet jag får kanske är bra. Måste få tid till mig själv!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0